Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Національний центр «Мала академія наук України» провів VIІІ – ий Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень».
Головна мета конкурсу – створення умов для творчої реалізації педагогів, поширення їх інноваційного досвіду щодо упровадження в практику роботи сучасного педагога особистісно-орієнтованих, практико спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді, ідей STEM та спеціалізованої освіти наукового спрямування; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах.
![](https://bahrinesti.cv.ua/wp-content/uploads/2020/05/FB_IMG_1589358325396.jpg)
![](https://bahrinesti.cv.ua/wp-content/uploads/2020/05/FB_IMG_1589358323161.jpg)
![](https://bahrinesti.cv.ua/wp-content/uploads/2020/05/FB_IMG_1589358327294.jpg)
![](https://bahrinesti.cv.ua/wp-content/uploads/2020/05/FB_IMG_1589358329079.jpg)
![](https://bahrinesti.cv.ua/wp-content/uploads/2020/05/FB_IMG_1589358332276.jpg)