З метою здійснення оцінки продуктивності ідей Макаренка А.С. в сучасних умовах організації виховної роботи в контексті взаємодії сім’ї і школи у Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено засідання «круглого столу» за темою «Педагогічна спадщина Макаренка А.С. в контексті сучасних вимог виховного процесу»
Макаренко створив наукову методику виховної роботи з дитячим колективом, поєднання навчання з продуктивною працею, моральним, фізичним і естетичним вихованням. Багато зробив для розвитку теорії сімейного виховання. Зміст свого педагогічного досвіду Макаренко визначив принципом «якомога більше вимогливості до людини і якомога більше поваги до неї». Педагогічна творчість Макаренка за своїм змістом стала органічною складовою реформаторських пошуків міжнародної педагогіки поч. XX ст., а Антона Макаренка визнано одним із класиків виховання світового рівня. Красномовне свідчення: на початку 2000 року Німецьке товариство наукової педагогіки внесло «Педагогічну поему» до списку 10 найвизначніших педагогічних книг ХХ століття.
«Виховання відбувається завжди, навіть тоді, коли вас немає вдома»
(А.С. Макаренко)